• Anasayfa
  • Yarışma Yönetmeliği
  • Kategoriler

YARIŞMA YÖNETMELİĞİ

MD Magazin tarafından düzenlenen Golden Pulse Awards; sağlık ve iyi yaşam alanında faaliyet gösteren tüm kurumların, markaların, paydaşların, sağlık ve iletişim profesyonellerinin bu alanda gerçekleştirdikleri çalışmalarda gösterdikleri başarıları ödüllendirmek amacıyla düzenlenmektedir.

Golden Pulse Awards Ödül Programı;

  • Sağlık ve iyi yaşam sektöründe faaliyet gösteren tüm markaların ürün, inovasyon, Ar-Ge, pazarlama ve kurumsal iletişim departmanlarının,
  • Sağlık profesyonellerinin, eczacıların,
  • Sağlık markalarına hizmet eden iletişim ajanslarının,
  • Sağlık & iyi yaşam üzerine içerik üreten kişi ve yayın sahiplerinin,

katılımına açıktır.

  • Farma & OTC Bölümü
  • Health & Wellness Bölümü
  • Sağlık İletişimi Bölümü
  • Hayvan Sağlığı Bölümü
  • Marka Ekipleri Bölümü
  • Özel Ödüller

Golden Pulse Awards’un ilk kez gerçekleştirilmesi ve Covid 19 döneminin yarattığı etki göz önünde bulundurularak Yılın Ödülleri’nin bu yılki başvurusu son 3 yıllık dönemi kapsar şekilde ele alınacaktır. 2018 – 2021’i kapsayacak olan bu ilk ödüllerin devamı, 2022’den itibaren her yıl olarak takdim edilecektir.

Her bir başvurunun mutlaka, ilgili kategorinin gerektirdiği bilgileri içermesi zorunludur. Başvuru sırasında verilecek eksik bilgiler, tam anlaşılamayan ifadeler, çalışmanın farklılığı tam olarak yansıtamama gibi durumlardan dolayı jürinin başvuruya vereceği puanlama değişiklik gösterebilir. Bu sebeple tüm katılımcılarını başvurularını özenli bir şekilde hazırlaması ve yüklemesi önerilmektedir.

FARMA & OTC BÖLÜMÜ

  • Ürün ve İnovasyon Kategorileri
  • Yılın En İyi İlaç Dışı Ürünü
  • Yılın En İyi Yeni İlaç Dışı Ürünü
  • Yılın En İyi Dermokozmetik Ürünü
  • Yılın En İyi İnovasyonu
  • Yılın En İyi HealthTech Girişimi
  • Yılın En İyi Ar-Ge Çalışması
  • Yılın En İyi Biyo-teknoloji Yatırımı
  • Yılın En İyi Tıbbi Cihazı
  • Yılın En İyi e-ticaret Platformu
  • Eğitim & Etkinlik & İş Birliği Kategorileri
  • Yılın En İyi Sağlık Sempozyumu / Webinarı/ Medikal Kongresi
  • Yılın En İyi Kurum İçi Eğitimi
  • Yılın En İyi Eczacı Eğitimi
  • Proje Kategorileri
  • Yılın En İyi Sponsorluk & İş Birliği Projesi
  • Yılın En İyi Hijyen Uygulaması Projesi

HEALTH & WELLNESS BÖLÜMÜ

  • Proje Kategorileri
  • Yılın En İyi Health & Wellness Projesi
  • Yılın En İyi Health & Wellness Eğitimi
  • Yılın En İyi Health & Wellness Etkinliği / Canlı Yayını
  • Yılın En İyi Health & Wellness Ürün veya Hizmet Lansmanı / Relansmanı
  • Medya & Mecra Kategorileri
  • Yılın En İyi Health & Wellness Konulu TV Programı
  • Yılın En İyi Health & Wellness Konulu YouTube Kanalı / Programı
  • Yılın En İyi Health & Wellness Konulu Podcast Kanalı / Programı
  • Yılın En İyi Health & Wellness Konulu Sosyal Medya Hesabı
  • Yılın En İyi Health & Wellness Portalı /Web Sitesi
  • Yılın En İyi Health & Wellness Aplikasyonu

SAĞLIK İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ

  • Sağlık Profesyonellerine Yönelik Kategoriler
  • Yılın En İyi Lansmanı / Re-lansmanı
  • Yılın En İyi Aplikasyonu / Tablet Uygulaması
  • Yılın En İyi Dijital İletişim Kampanyası / Projesi
  • Yılın En İyi Kongre, Sempozyum, Toplantı, Webinar Çalışması
  • Tüketici İletişimi Kategorileri
  • Yılın En İyi Ürün / Marka Lansmanı / Re-lansmanı Kampanyası
  • Yılın En İyi Sağlık İletişimi Kampanyası
  • Yılın En İyi TV/Youtube Filmi
  • Yılın En İyi Bilinçlendirme / Farkındalık Projesi
  • Yılın En İyi Covid-19 Bağlantılı İletişim / Farkındalık Kampanyası
  • Yılın En İyi Yenilikçi Mecra Kullanımı / Gerilla Projesi
  • Yılın En İyi Özel Gün İletişimi / Gerçek Zamanlı İletişim Çalışması
  • Yılın En İyi Influencer İletişimi
  • Ürün & Marka İletişimi Kategorileri
  • Yılın En İyi Ambalaj Tasarımı
  • Yılın En İyi Ürün / Marka Sloganı

MARKA EKİPLERİ BÖLÜMÜ

  • Yılın En İyi Ürün Ekibi
  • Yılın En İyi Ar-Ge Ekibi
  • Yılın En İyi Pazarlama Ekibi
  • Yılın En İyi Kurumsal İletişim Ekibi
  • Yılın En İyi Medikal Ekibi

HAYVAN SAĞLIĞI BÖLÜMÜ

  • Yılın En İyi Hayvan Sağlığına Yönelik Farkındalık Çalışması
  • Yılın En İyi Veterinerlere Yönelik İletişimi

ÖZEL ÖDÜLLER

  • Ömür Boyu Başarı Ödülü
  • Yaşayan En Eski Eczaneler Ödülü
  • Yılın Projesi
  • Covid-19 Mücadelesi Özel Ödülü

 

Golden Pulse Awards jürileri; Farma & OTC Jüri Grubu, Health & Wellness Jüri Grubu ve Sağlık İletişimi Jüri Grubu olmak üzere üç farklı grupta toplanır. Her jüri grubunun bir jüri başkanı bulunmaktadır. “Marka Ekipleri” kategorisine gelen başvuruları ise üç jüri grubu birlikte değerlendirecektir.

Jüri grupları; sağlık, iyi yaşam ve sağlık iletişimi sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin, ajansların, akademik kuruluşların, hastane ve sağlık merkezi vb. kurumların temsilcilerinden oluşur.  


Kriterler

Golden Pulse Awards ödül programına başvuran projelerde her kategorinin değerlendirme kriteri birbirinden farklı olacaktır. Projeden beklenen kriterler kategori açıklamalarında yer alacaktır.  

Jüri değerlendirilmesi yapılırken projelerin mutlaka kategori ile bağlantısı güçlü, hedeflerine ulaşmış olması ve projenin çıkış noktasındaki ihtiyaca çözüm bulması aranmaktadır. Ayrıca projeleri özgün olması da beklenmektedir.

“Marka Ekipleri Kategorileri” değerlendirilirken, jüri gruplarının vereceği puanın yanı sıra, başvuran ekibin ilgili kategorilerde aldığı puanlar varsa jüri puanına eklenerek kazanan belirlenecektir.

Oylama

  • Jüri oylaması başvuruların bitiminin ardından online olarak keypad yöntemi ile gerçekleştirilecektir.
  • Başvurular her kategori özelinde ayrı değerlendirilecektir.
  • Jüri her bir kategorinin birincisini seçmek üzere 10 üzerinden projeleri puanlayacaktır.
  • En yüksek jüri puanına ulaşan proje, o kategorinin Golden Pulse ödülüne sahip olacaktır. Her kategorinin tek bir kazananı olacaktır.
  • Bir projenin katılım gösterdiği kategoride Golden Pulse alması için ortalama jüri puanının en az 6.5 puan üzeri olması şartı aranacaktır. Eğer bir kategoride, bu kategoriye değer kattığı ve sektöre ilham vereceği düşünülen bir çalışma varsa ve bu çalışma 6,5 puanına yaklaşmışsa, söz konusu çalışma yeniden oylamaya alınabilir.
  • Kategori oylamasında yaşanacak puan eşitliği halinde, oylama ilgili projeler arasında tekrardan yapılacaktır.
  • Oylama açık ve elektronik oylama usulüyle yapılacaktır.
  • Jüri üyeleri bağlı bulunduğu projelere oy veremeyecek, blokaj sistemi uygulanacaktır.
  • Jüri, başvuran projeyi daha ilgili bir kategoriye alarak kategorisini değiştirme ve değerlendirme hakkına sahiptir.
  • Jüri, yarışma koşullarına uymayan başvuruları diskalifiye etme hakkına sahiptir.

Ödüller

Kategori Ödülleri

Her kategoride en yüksek puanı alarak(6.5 ve üzeri olmak koşuluyla) ilk sırayı alan projeler “Golden Pulse” kategori ödülü almaya hak kazanacaktır.

Ekip Ödülleri

“Marka Ekipleri” kategorilerinde, yıl boyunca departmanları özelinde en başarılı işlere imza atan ekipler yarışacaktır. Tüm jüri gruplarının katılacağı değerlendirmelerde, başvurularda her kategorinin en yüksek puan alan ekibi “Golden Pulse” ekip ödülü almaya hak kazanacaktır. Jüri grubunun vereceği puanın yanı sıra, başvuran ekibin ilgili kategorilerde aldığı puanlar varsa jüri puanına eklenerek kazanan belirlenecektir.

Özel Ödüller

Her yıl ev sahibi organizasyon tarafından sağlık ve / veya wellness alanında faaliyet gösteren ve örnek gösterilen bir sektör emektarına “Ömür Boyu Başarı Ödülü” verilecektir. Ülkemizde yıllardır faaliyet gösteren en önemli eczanelerden birine ise “Yaşayan En Eski Eczaneler Ödülü” verilecektir.  

Yılın Projesi tüm kategoriler üzerinden jüri tarafından en yüksek oyu alan projeye verilir. Covid-19 Mücadelesi Özel Ödülü ise yine jüri tarafından belirlenecektir.

1. Ödül programına yapılacak başvurular, online ortamda com.tr web sitesi adresi üzerinden alınacaktır. Ödül programına katılım için online katılım formunun doldurulması zorunludur.

2. Online katılım formları başvuran kayıt sayfası, proje dokümanları-ayrıntıları ve ödeme adımı olmak üzere üç aşamadan oluşmaktadır.

3. Formun ilk aşaması başvuran kuruluş kayıt sayfası adımıdır. Bu sayfada başvuran kuruluşun bilgilerinin doldurulması beklenir.

4. Formun ikinci aşaması kategori seçimi ile başlar. Başvurulan projenin hangi kategoride yarışacağı seçilir. Ardından formda bulunan alana yazılı olarak “Proje Özeti”nin yazılması beklenir. Aynı aşamada bulunan yükleme ekranında; katılımcıların başvurdukları proje hakkında maksimum 10 slayt sayfasından oluşan PDF dosyalarını yüklemesi gerekmektedir. Aynı bölümde bulunan link alanına projeyi anlatan maksimum 3 dakikalık case videosu da link olarak eklenebilir.

5. Yüklenen PDF dosyasında veya case videosunda, mutlaka kategori tanımında belirtilen kriterlere uygun bir şekilde projelerin anlatılması gerekmektedir. Bu nedenle her kategoride yazılacak olan tanımların ve kriterlerin dikkatli bir şekilde okunması önem arz etmektedir.

6. Formda yazılması gereken ve talep edilen tüm detaylar kategori tanımlarında bulunmaktadır. Bu bilgilerin mutlaka hem proje özetinde hem de yüklenecek PDF sayfasında yer alması gerekmektedir. Başvuru formuna yüklenen tüm bilgiler jüri üyelerine olduğu gibi sunulacaktır. Jüri değerlendirilmesi yapılırken projelerin mutlaka kategori ile bağlantılı, hedeflerine ulaşmış olmasına, yaratıcılığına, özgünlüğüne ve projenin çıkış noktasındaki ihtiyaca çözüm bulup bulmadığına bakılacaktır.

7. Başvuru belgelerini yükleyen katılımcılar, ödeme aşamasına geçmeden önce ön izleme ekranında projelerine göz atabilir, dilerse form taslak halindeyken değişiklik yapabilirler.

8. Proje özeti ve proje ayrıntıları yükleme adımını geçtikten sonraki aşama ise ödeme aşamasıdır. Ödeme aşamasında, aşağıda belirtilen IBAN adresine ödemenin yapılmasının ardından dekont yüklemesi yapılır ve “Başvuruyu Tamamla” butonuna basarak başvuru işlemi tamamlanır.

Marka Başvuru ücreti : 1750 TL + KDV
Ajans Başvuru ücreti : 750 TL + KDV

9. Ödeme işleminin ardından mutlaka sisteme dekont yüklemesi yapılması ve ardından “Başvuruyu Tamamla” butonuna gerekmektedir.

10. Ödeme aşamasına gelmeden yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

11. Başvuru sonrasında, jüri talep ederse, başvuruya konu olan projeye ait uygulanmış somut örnekler gönderilmesi gerekebilir.

  • Ödül programı; sağlık sektöründe faaliyet gösteren tüm markaların ürün, inovasyon, Ar-Ge, pazarlama ve kurumsal iletişim departmanlarının, sağlık profesyonellerinin, sağlık markalarına hizmet eden iletişim ajanslarının, eczacıların, sağlık & iyi yaşam üzerine içerik üreten kişi ve yayın sahiplerinin proje başvurularını kabul edecektir.
  • Ödül programına katılan projeler, 11 Kasım 2018 ila 26 Kasım 2021 dönemlerine ait olmalıdır. Bu tarihler arasında projesini gerçekleştiren ve uygulayan başvurular kabul edilecektir. Projeler belirlenen son uygulama dönemi tarihi olan 26 Kasım 2021 tarihinden önce başlamış ve halen devam ediyorsa katılabilir. Ancak elde edilen tüm çıktıların son uygulama dönemi tarihi olan 26 Kasım 2021 tarihine kadar olması ve başvuru formlarında paylaşılması gerekir.
  • Katılım koşullarına uymayan projeler tespit edildiği takdirde ödül programından diskalifiye edilecektir. Bu konudaki tespiti ve kesinleşmiş kararı jüri başkanları ile jüri grupları verecektir.
  • Ödül programına gönderilen tüm materyaller, tıbbi tanıtım yönetmeliğine uygun olarak, ev sahibi kuruluş MD Magazin tarafından tanıtım, haber veya gelir getirici amaçlarla kullanılabilir.  Ödül programına katılım gösteren tüm başvuranlar bu koşulları kabul etmiş sayılarak herhangi bir telif talep edemez.
  • Yarışmaya katılan çalışmaların ait oldukları reklamveren tarafından katılım izninin / onayının bulunması şarttır. Bu hükme aykırılık dolayısıyla, ödül programı organizatörünün uğrayacağı doğrudan veya dolaylı tüm zararlardan başvuran katılımcı sorumlu olacaktır.
  • Yarışmanın kazananları 5 Ocak 2022 tarihinde Shangri-La Bosphorus Hotel’de  gerçekleştirilecek ödül töreninde açıklanacaktır. Ödül töreninin ardından kazananlar listesi MD Magazin dergisinden ve goldenpulseawards.com.tr adresinden yayınlanacaktır.
  • Başvurusu gerçekleştirilmiş işlerin herhangi bir sebepten ötürü yarışmadan çekilmesi ya da diskalifiye edilmesi durumunda başvuru ücreti iade edilmez. 

Başvuru Adresi

goldenpulseawards.com.tr

Adres

Zero Medya Etkinlik Yönetimi İletişim Medya Reklam ve Yayıncılık

Barbaros Mahallesi, Begonya Sokak, Batı Nida Kule No:1, Ataşehir/İstanbul

Yarışma ile ilgili sorularınız için;

0535 304 26 96
0216 909 14 85

[email protected]